PMKI a facebook-on
Elérhetőségek
Cím: 2370 Dabas, Szt.          István u. 58.
Telefon/fax: 233-6910
E-mail: pmki@pmkult.hu

csik

„HOGYAN LEGYÜNK MINŐSÍTETT KÖZMŰVELŐDÉSI INTÉZMÉNY” című szakmai műhely - - Intenzív szakmai napok a Pesti Megyeházán

 


A Nemzeti Művelődési Intézet Pest Megyei Irodájának 2013-ban is feladata a minőségfejlesztés. Az Iroda az elmúlt években a Budapesti Művelődési Központtal együttműködve több képzést, tájékoztató napot szervezett már a témában. Ebben az évben a feladatfinanszírozás keretein belül lehetőség volt arra, hogy az Iroda egy intenzív szakmai műhelyt szervezzen az érdeklődő kollégáknak. A műhely keretében előadóink segítségével bemutatásra került a minőségfejlesztési modell, gyakorlatok, továbbá megismertettük a résztvevőket jó Pest megyei példákkal is.

 

A Megyeházán (2013. május 21., 22., 23.-án) nagy érdeklődés mellett szervezett szakmai napokon - a tematika alapján leadott előadások és gyakorlati foglalkozásokon - a kollégák meggyőződhettek arról, hogy a fejlesztő munka, a szakmai protokoll betartása, a partnerközpontúság, a tevékenységük mérése és annak állandó értékelése fontos számukra és az intézménybe látogatók számára.

„HOGYAN LEGYÜNK MINŐSÍTETT KÖZMŰVELŐDÉSI INTÉZMÉNY” című szakmai műhely tematikája:

1. nap - Bevezetés

Mi a minőség? Mi minőség a közművelődésben? Mi határozza meg a minőséget?

Minőségfejlesztés rendszere a közművelődésben (törvényi háttér, rendszer áttekintése)

ea.: Brenner Zsuzsanna, a Budapesti Művelődési Központ munkatársa

A Minősített Közművelődési Intézmény Címmel rendelkező Pest megyei kollégák bemutatkozása

ea.: Kovács Balázs igazgató, Művészetek Háza -Kulturális és Konferencia Központ, Gödöllő

ea.: Szigetvári József igazgató,  Barátság Kulturális Központ, Százhalombatta

Egy auditor szemével

ea.: Szedlacsek Emilia igazgató, Szepes Gyula Művelődési Központ, Érd

kérdések

 

2. nap - Minőségfejlesztés a gyakorlatban

folyamatok rendszere - folyamatok feltérképezése (gyakorlat)

folyamatszabályozás

folyamatleírás egy-egy tevékenységre - gyakorlat

ea.: Brenner Zsuzsanna a Budapesti Művelődési Központ munkatársa

 

3. nap - Minőségfejlesztés a gyakorlatban

partnerkapcsolatok a közművelődésben

elégedettség és elégedettségmérés

elégedettségmérő lap szerkesztése - gyakorlat

indikátorok, mérési rendszer kialakítása

ea.: Brenner Zsuzsanna a Budapesti Művelődési Központ munkatársa

 

Budapest, 2013. május 23.

Makra Borbála

 

 
csik
rss RSS hírolvasó
csik
Dokumentumtár
csik
Kiadványaink
Közművelődési Információk
Hirdetés
megjelentek legújabb kiadványaink
Hirdetés
Hirdetés
 
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés